![]() |
K-Lite Codec Pack, Mega Codec Pack, QT/Real Alternative
K-Lite Codec Pack 2.25 contient un pack de codecs "basics", en voici les nouveautés :
Source : Unité-Vidéo |
Nouvelle mise à jour pour K-Lite Mega Codec Pack 1.35
Notes de mise à jour : - Updated ffdshow to build 2005-08-03 - Added On2 VP7 [version 7.0.8.0] - Updated RealMedia components to version 6.0.12.1235 - Added AC3filter 1.01aRC5 (in addition to the already included 0.70b) - Updated Vorbis DirectShow decoder (CoreVorbis) to version 1.1 - Updated MP4 DirectShow splitter (made by Haali) to build 2005-08-02 - Updated Matroska DirectShow splitter (made by Haali) to build 2005-08-02 - Updated Ogg Vorbis DLLs to version 1.1.1 - Added VSFilter 2.36 (in addition to the already included 2.33) - Updated GraphEdit to build 041201 - Tweaked various default settings - Is now able to detect and uninstall even more codec packs - Minor changes Pour plus d'info c par ici ;) |
Quote:
|
De toute façon t'as le choix de l'installer ou pas (case à cocher)
|
Dommage qu'il on pas mis DiVX 6 ou les codecs quicktime en version 7
|
Bah DiVX 6 se décode avec ffdshow, nan ? sauf peut-être lesmenus, ça je sais pas...
Quant à quicktime, ils attendent surement la version finale ;) |
oui j'aursais du le voir il a d'ailleur une troisieme preversion qui vient d'etre publiée 7.0.2.70
edit: le numero de vers. |
Hop version 1.36 sortie en catastrophe :D
Changelog [download] Télécharger K-Lite Mega Codec Pack 1.36 * Uninstall old version before upgrading * Updated ffdshow to build 2005-08-08 * Relocated a lot of files * Tweaked AC3 volume boost Et pareil pour la version sans QuickTime et Real Alternative... K-Lite Codec Pack 2.52 http://www.n1fo.fr/ndfr.gif |
Voici de ce que je parlais l'autre fois, QuickTime Alternative avec la 3eme version preview des codecs Quick Time
Version 1.60 Beta 3: - Media Player Classic [version 6.4.8.4] - QuickTime Codecs [version 7.0.2.70] - QuickTime plugin for Internet Explorer - QuickTime plugin for Opera/Mozilla/Netscape - Extra plugins for QuickTime - QuickTime DirectShow filter http://images.google.com/images?q=tb...0attention.JPG QT7 n'est plus suporté par Win9x [download] Telecharger QuickTime 1.6 beta 3 |
All times are GMT +2. The time now is 14:58. |